zaterdag 28 maart 2015

ANWB-stel

Afgelopen week was ik bij de ANWB hier in de buurt. Ik zocht wat tussen de boekjes over kamperen en kocht twee leuke sportieve truien van soepel stof voor nog geen 15 euro. Bij de kassa werd ik gevraagd naar ons lidnummer of onze postcode en het huisnummer. Omdat ik van Nissan gratis de pechservice heb bij mijn auto en mijn man een leaseauto heeft met pechservice, hebben we geen lidmaatschap en dus geen lidmaatschapsnummer. Ik mag dan graag ( in overleg hoor) meeliften op de pas van mijn vader en zijn vrouw en we hebben daar altijd erg veel lol om. Meestal bedank ik mijn vader later nog gekscherend voor de leuke korting. Mijn vader koopt daar ook graag wat met de korting en zo zijn we met z'n allen soms echt een ANWB-stel ( liefhebbers van Brigitte Kaandorp weten precies wat ik bedoel). Want de korting is natuurlijk erg fijn.
Ik werd deze keer bij de kassa verrast, want ik was het tiende betalende "lid" van die ochtend en er was een actie dat je dan een strandkoeltas kreeg. De tas is van stevige kwaliteit en ik was ietwat verbouwereerd dat ik die zomaar bij mijn toch al goedkope aankopen kreeg. Leuk begin van de dag!

2 opmerkingen:

  1. Klinkt goed. Hoewel ik niet graag voor 'anwb stel' uitgescholden zou worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wahhahahahh en ook nog een golden retriever en een gaastra jas.. Oh nee das Youpie

    BeantwoordenVerwijderen